Η στρατηγική των πωλήσεων συνδυάζεται με την εφαρμογή ενός στοχευμένου σχεδίου digital marketing. Η παρουσία του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο πρέπει να είναι ολοκληρωμένη, έγκυρη και να παρουσιάζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Οι δραστηριότητες του digital marketing αφορούν:
01 Διαχείριση των Social Media (Facebook, Instagram, Youtube κά.)
02 Δημιουργία ιστοσελίδας ή αναβάθμιση της υπάρχουσας
03 Διαφήμιση και Διαγωνισμοί Facebook
04 Διαφήμιση Google Adwords
05Καταχωρήσεις σε μηχανές αναζήτησης με λέξεις κλειδιά SEO (Search Engine Optimization).
06Μηνιαίος έλεγχος της θέσης που κατέχει η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τις λέξεις – κλειδιά που έχουμε στοχεύσει.
07 Διαχείριση Review πελατών στο διαδίκτυο
08Αύξηση του δείκτη ικανοποίησης των πελατών (Online Reputation Management) Για την επίτευξη του στόχου δημιουργούμε ερωτηματολόγια μέσω συστημάτων (Guest Surveys) ώστε να παρακολουθούμε την πορεία του δείκτη ικανοποίησης πελατών